نارگيل بخورين لاغر بشين
يک چيز جالبي رو که ضمن کارهای تحقيقاتي با اون برخورد کرديم براتون مي گم که حتمأ به درد خانم ها يا آقايان چاق مي خوره
يک بخش از کار تحقيقي من برای ساخت يک دارو هست که از يک ماده ی شيميايي به دست مي ياد که به طور طبيعي در نارگيل هم وجود داره. البته هزار تا ماده ی خوب و به درد بخور توی نارگيل هست و ايني که من درباره ش تحقيق مي کنم هم يکي از اون هزار تاست
متأسفانه فعلأ نمي تونم بگم چه دارويي يا چه ماده ای هست چون بيست تا برگ کاغذ رسمي امضاء کردم که نبايد حرفي بزنم تا پايان تحقيقات اما اين رو مي شه گفت که اگر مي خواين لاغر بشين روغن مصرفي پخت و پزتون رو با روغن نارگيل عوض کنيد. همه جا هم پيدا مي شه، حتمأ توی ايران هم هست. اين روغن نارگيل خوراکي با اوني که مي مالن به سر فرق داره، اونو نخورين که پس مي افتين
خيلي هم برامون عجيب بود که نتيجه ی فرعي کار تحقيقاتي ما اثر لاغر کننده ی جالبي رو درباره ی روغن نارگيل نشون داده. البته کار من درباره ی چاقي و اين ها نيست، من اساسأ دارم توی ميکروبشناسي مولکولي و پزشکي کار مي کنم ولي توی تحقيقات پزشکي گاهي ممکنه اتفاقات غير منتظره هم رخ بده
به هر حال اگر روغن نارگيل رو به غذاهاتون اضافه کنين لاغر مي شين

نظرات

پست‌های پرطرفدار