وعده ای که دارد عملي مي شود
اخراج دکتر حسن نمک دوست از دانشگاه علامه برای شاگردانش خبر ناخوشي است، برای ما غير دانشجويانش به عنوان اهل مطبوعات هم ناخوش است اما من دارد ترس برم مي دارد از يک مجموعه آدم هايي که مدت ها در کمين نشسته بودند برای چنين روزهايي که بزنند به طبل و راه بيفتند در دانشگاه ها و دست به اخراج بزنند، خيلي کوتاه مي نويسم اين را
چند سال پيش، شايد هفت سال پيش، در دفتر کار يک آدمي با پيشوند دکتر در ابتدای اسمش که سر و کارش با سازمان ملي جوانان بود بعد از يک جر و بحث طولاني که موضوعش به انجمن فيزيک ايران و کارهای آن ها برای جوانان مربوط بود و من داشتم به سهم خودم ازشان دفاع مي کردم گفت، من دستم برسد گوش اين شاهين روحاني را مي گيرم و از دانشگاه شريف مي اندازمش بيرون. گفتم مي دانيد چقدر دانشجويان دوستش دارند؟ گفت اما سابقه اش دست ماست که دارد با جوان ها چه کارها مي کند، يک مشت مزخزف ديگر هم گفت که ديگر جر و بحث مان شد خيلي شديد و بعدها کلي هم دردسر برای من درست کرد چون گفتم مي نويسم اين ها را، که متأسفانه ننوشتم
حرف آخرش اين بود که مي اندازيمش بيرون. حالا به نظرم همان آدم و دوستانش دارند شروع مي کنند به آن وعده ی مي اندازيمش بيرون عمل کردن

نظرات

پست‌های پرطرفدار