جمعه برای زندگی

خوب از اين به بعد "جمعه برای زندگی" را با يک تغييراتی می‌بينيد و می‌خوانيد.

حقيقتش ديدم خوب است به بعضی دوستانم که گاهی می‌نويسند و بعضی‌های ديگر که پيشنهاد می‌کنند که بنويسند و يک گروهی که دوست دارند بنويسند ولی هی رودرواسی می‌کنند خبر بدهم که بياييد يک کار گروهی برای روزهای جمعه انجام بدهيم. کار گروهی‌اش اين است که درباره‌ی موضوع مورد علاقه‌شان بنويسيد يا عکاسی کنيد يا موسيقی متفاوت برايش پيدا کنيد و بعد همه را بگذاريم توی صفحه‌ی "جمعه برای زندگی".

خوب من هيچ دستی در نوشته‌ی ديگران نمی‌برم. بنابراين شما همان چيزی را می‌خوانيد که نويسنده‌اش نوشته است. منتهای مراتب حدسم يا فرضم اين است که همين يک روز جمعه می‌تواند تبديل بشود به يک صفحه‌ی به درد بخور. حالا مطمئنم که يک کمی که راه بيفتيم همه‌مان و خود نويسندگان مطالب يا علاقمندان به نوشتن مسيرشان را پيدا می‌کنند و روز به روز مجموعه‌ی "جمعه برای زندگی" هم خواندنی‌تر می‌شود. فهرست نوشته‌ها هم همين زير است که می‌بينيد. روی هر نوشته که کليک کنيد می‌رويد توی صفحه‌ی مربوطه‌اش.

البته موسيقی و فيلم هفته را هم خودم می‌گذارم توی همين صفحه که معلوم بشود روال قديمی هم‌ برقرار است.

اگر دوست داشتيد بنويسيد يا عکاسی کنيد خبرم کنيد که نوشته‌تان را بگذارم توی وبلاگ. از شيرينی پزی گرفته تا سفرنامه و عکس و هر کاری که خودتان دوست داريد به اسم‌تان منتشر بشود می‌توانيد برايم بفرستيد که باقی خوانندگان هم لذت ببرند. ولی لطفأ خيلی طولانی نباشد که مردم حوصله‌ی خواندنش را پيدا کنند. ضمنأ سياسی هم ننويسيد برای "جمعه برای زندگی"، يعنی تا می‌توانيد ننويسيد چون به اندازه‌ی کافی همه جا هست.

خوب حالا برای اين که افتتاحيه‌ی اين کار جمعی خيلی خوب بشود دعوت‌تان می‌کنم يک قطعه موسيقی و تصوير ببينيد و بشنويد که حسابی خوش‌تان می‌آيد.


و باقی مطالب:

محسن: ترانه های معترض یا گریه مردی که گریه هاش ظهور درده

حورا: جشنواره‌ بين‌المللی فيلم بريزبن

معين: رپ يک مشت سرباز

علی: ميهمان ويژه برای کارامل

نظرات

پست‌های پرطرفدار