راديو تابستانه

تابستان در استراليا رسيده. تابستان استراليايی يعنی دريا و خوشگذرانی و موسيقی و مسافرت. تابستان همه جا همينجوريه و همين شده که اهالی راديوی وبلاگ هم از امروز تابستانی شدن، گرچه که بعضی‌هاشون دارن وارد زمستان میشن. ولی حالا نوبت يک کار گروهی جديدشونه که اسمش "راديو تابستانه"‌ست.

بهترين گروه راديويی‌ای که تا به حال باهاشان همکار بودم همين گروهی هستن که دارند برنامه‌ "راديو تابستانه" را اداره می‌کنن. به زودی لوگوی "راديو تابستانه" رو که مثل باقی لوگوها کار سرتق هست هم می‌بينيد.

"راديو تابستانه" قراره يک راديوی وبلاگی هفتگی باشه که در کنار "يک هفته با پژواک" قرار بگيره ولی "راديو تابستانه" راديوی شاد و پر از نشاط و خوشيه و بخش‌های فرهنگی اون هم به خبرهای متفاوت اختصاص داره گرچه که برنامه‌ی اول همه را غافلگير کرد. هر کاری می‌کرديم باز غافلگير می‌شديم چون اولين برنامه‌س. با اين همه اولين برنامه‌ی "راديو تابستانه" خيلی شنيدنی شده.

اگر اهل "راديو تابستانه" هستيد از خاطره خوانی تا آواز دستجمعی و گزارش هنری همه چيز در "راديو تابستانه" جا داره. دست به کار بشين و به جمع برنامه سازان "راديو تابستانه" ملحق بشين.

از من می‌شنويد اولين برنامه رو از دست ندين.


فايل برای داونلود








تمام حقوق مادی و معنوی گفتار اين اثر به پژواک صمدانی، لادن کريمی، پرشين سعيد واقفی، سپيده يزدان و فريبا و تمام حقوق تدوين راديويی آن به همايون خيری تعلق دارد
استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است



نظرات

پست‌های پرطرفدار