اينجا بريزبن، راديو- تلويزيون آزادنويس

خوب بايد از امروز اعلام کنيم "اينجا بريزبن، راديو- تلويزيون آزادنويس".



از امروز پخش کارهای تلويزيونی را هم شروع کرديم. البته برای نوروز يک فيلم کوتاه ساخته بودم که همه‌ی دوستانم توی آن آواز خوانده بودند. اما امروز اولين برنامه‌ی تلويزيونی وبلاگ را که برايش فيلم گرفتم می‌گذارم روی وبلاگ تا همراه با برنامه‌های راديويی داستان "کوتاه" تقريبأ بشود ادعا کنيم داريم کار راديو- تلويزيونی انجام می‌دهيم.



گروه بريزبنی‌ها چه کارهايی که نمی‌کنند. حالا کجايش را ديده‌ايد. يک کمی صبر کنيد و ببينيد چه خواب‌هايی ديده‌ايم.



اول برويم سراغ کارهای راديويی.



از روی تجربه می‌گويم که به نظرم يک قدم کوچک ديگر که برداريم کاملأ گروه‌مان حرفه‌ای می‌شود. دو سه تای ديگر از دوستانم دارند متن‌های مورد علاقه‌شان را می‌خوانند و روزهای شنبه خيلی پر و پيمان‌تر از اين می‌شود. وقتی کارهای‌شان را شنيديد معرفی‌شان می‌کنم. ضمن اين که انتخاب داستان به عهده‌ی خودشان است و همين هم متنوع ماندن کارها را تضمين می‌کند.



اين يکی هم هست البته. به زودی نمايش راديويی هم می‌شنويد. اوايلش کارهای کوتاه است ولی به مرور کارهای طولانی‌تر هم داريم.

خوب حالا برويم سراغ راديو. برای داستان کوتاه اين هفته که سپيده يزدان متن آن را از بين نوشته‌های نويسندگان ايرانی انتخاب کرده و خوانده فايل‌های قابل داونلود کردن هم گذاشته‌ام که اگر نمی‌توانيد آنلاين بشنويد امکان شنيدن‌شان را از دست ندهيد. منبعد همين کار را انجام می‌دهم.



اين هم فايل‌هايش:



فايل اول، فايل دوم، فايل سوم



اين هم راديو:





































تمام حقوق متن و ترجمه اين اثر متعلق به نويسنده و مترجم، حقوق گفتار آن به سپيده يزدان و حقوق تدوين راديويی آن به همايون خيری تعلق دارد


استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است






و اما برنامه‌ی تلويزيونی.



مثل همه‌ی تلويزيون‌های دنيا که اول کار موسيقی و تصوير می‌گذارند، ما هم برای شروع همين کار را انجام داديم. چند تا گزارش تصويری هم داريم که مشغول آماده کردن‌شان هستيم. کلی کارهای بامزه‌ی ديگر هم توی اين مجموعه‌ی تلويزيونی وبلاگ خواهيد ديد. منتهای مراتب يک کمی مجبوريم کارهای تلویزيونی‌مان را آرام‌تر انجام بدهيم که نتيجه‌اش خوب بشود.



برای اولين برنامه، پرشین سعيد واقفی يک قطعه شعر از اشعار محمدرضا عبدالملکيان را انتخاب کرده و خودش آن‌ را برای اولين برنامه‌ی تلويزيونی خوانده. من هم تصاوير مربوط به آن را در يکی از سواحل کوئينزلند ضبط کردم و تدوين‌شان کردم.



اين هم از تلويزيون:









تمام حقوق گفتار اين اثر به پرشين سعيد واقفی و حقوق تصويری آن به همايون خيری تعلق دارد


استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است




باورتان شد؟ فی‌الواقع شده‌ايم مثل خانواده‌ی دکتر ارنست در استراليا.



خوب، اميدوارم منبعد روزهای شنبه بشود يک کارهايی کرد.



نظرات

پست‌های پرطرفدار