عکس‌های جوايز مسابقه کيک پزی

به نظرم همه‌ی شرکت کنندگان در مسابقه خوابند. يعنی تا جايی که باخبرم امروز همگی مشغول برنامه ريزی برای مسابقه بودند و لابد فردا کله‌ی سحر شروع می‌کنند به پختن. بلکه هم الان پخته باشند.

حالا گفتم جوايز را ببينيد که دست آخر که می‌روند به خانه‌ی اين و آن ديگر بايد دور شهر راه بيفتم که عکس‌شان را بگيرم. تا همين جا هستند غنيمت است که عکس‌شان را ببينيد.

يک جايزه برای بهترين کيک است که همان مزه‌اش است. جايزه که اين چيزی‌ست که می‌بينيد.





اين جايزه هم برای بهترين شيرينی يا مثلأ دسر است. البته کيک هم که دسر است منتها اسمی بهتر از اين برای شله زرد و حلوا و کارامل پيدا نکردم. اگر چيزی به فکرتان رسيده عجالتأ امکان عملی کردنش نیست چون پدر صاحاب بچه‌ام درآمده از بوی تينر و رنگ و اره کردن و چسب کاری.



يک جايزه برای بهترين تزئينات کيک است که می‌بينيدش. اين تزئينات خيلی قيافه‌ی کيک را مشتری پسند می‌کند.



اين يکی جايزه هم مربوط است به نحوه‌ی ارائه‌ی کيک که بگذارند توی يک ظرف نامربوط يا سليقه به خرج بدهند و يک کارهای ابتکاری انجام بدهند.




و اما يک جايزه هم داريم برای مجموع بالاترين امتيازی که يک گروه می‌گيرد. امتيازها از 1 تا 10 هستند و می‌شود از روی مجموع امتيازی که هر تيم دارد به بهترين گروه جايزه داد. اگر دو تا گروه هم مساوی بشوند آنوقت جايزه به هر دوی‌شان تعلق می‌گيرد. هر گروه يکی‌شان را می‌برند. اگر بيشتر از دو تا گروه شدند اصلأ اين جايزه را نمی‌دهيم چون دو تا بيشتر نداريم در ضمن امکان اره کردن جايزه هم نيست. شر کم حاجی خلاص.


يک جايزه پنجم هم داريم که گروهی نيست و انفرادی‌ست. اسمش را گذاشته‌ام Chef Baker. يعنی استاد کيک پزی. علت انفرادی بودن اين جايزه اين است که معلوم بشود کدام يکی از افراد گروه نظر داده‌اند و می‌توانند بعدأ درباره‌ی کيک و شيرينی‌ای که درست کرده‌اند حرف بزنند و آن يکی فقط همزن دستش بوده و داشته تفريح می‌کرده. از داوران هم خواهش کردم که يک کمی گپ بزنند با اهل گروه‌ها که دست‌شان بيايد اوضاع از چه قرار است. آن تکه‌ آيینه‌ی روی چوب را وسط کارهايم درست کردم و اگر وقت می‌شد رنگ آميزی‌اش هم می‌کردم. همينطوری هم بد نشده از قرار.





داورها همگی به جز پلنگ آقا از سه روز پيش اصلأ رنگ شکلات را نديده‌اند چون بهشان گفتم امکان اين که از زور شیرينی خوردن زياد بيفتيد روی دست‌مان نیست و بهتر است اين چند روزه را بيخيال شيرينی خوردن بشويد که روز مسابقه بتوانيد همه‌ی شيرينی‌ها را امتحان کنيد. البته پلنگ آقا در اين مورد استثناء تشريف دارند و احتمالأ بعد از مسابقه می‌رود يک کافه‌ای جايی سفارش کيک و قهوه می‌دهد.

برای نجات داوران از زور شیرينی خوردن و البته برای مهمانداری از تماشاگران قهوه و چای گرفته‌ام که به کسی بد نگذرد. اگر دوست داريد کيک و قهوه و چای بخوريد می‌توانيد بياييد محل مسابقه.

خوب اين هم جوايز.

نظرات

پست‌های پرطرفدار