داستان‌های کوتاه راديويی

بعد از وقفه‌ی يک هفته‌ای پخش داستان‌های کوتاه راديويی، از اين هفته دوباره می‌توانيد داستان‌های کوتاه را بشنويد. دو هفته پيش هم نوشته بودم که انتخاب داستان‌ها با سپيده يزدان است و خودش هم آن‌ها را می‌خواند. البته چون هنوز يک کمی به خودمان وقت داده‌ايم تا انتخاب داستان‌ها و خواندن و تدوين‌شان هماهنگ بشود بنابراين هنوز بعضی مشکلات ناگزير در کار وجود دارد، که مهم‌ترين‌شان صدای ميکروفن است، اما از هفته‌ی آينده که داستان‌های متفاوت‌تری می‌شنويد برای برطرف کردن اشکالات فنی هم وقت بيشتری گذاشته‌ايم و نتيجه‌شان خيلی بهتر شده. در واقع برای داستان‌های کوتاه کلی خواب‌ها ديده‌ايم که می‌تواند برای شنوندگان‌شان هم جالب باشد. بنابراين از راهنمايی کردن و نظر دادن درباره‌ی گفتار متن و تدوين راديويی کوتاه نيايید.



يکی دو تا کار تصويری هم به زودی می‌بینيد که به مرور جدی‌تر هم می‌شوند.



ضمنأ فايل‌های صوتی را با فرمت متفاوت درست کرده‌ام که اگر از فايرفاکس هم استفاده می‌کنيد بتوانيد داستان‌ها را بشنويد. تا جايی که امتحان کردم فايل‌ها درست کار می‌کنند. اگر در اين مورد هم اشکالی ديديد بنويسيد که درست‌شان کنم.



خوب اين هم داستان کوتاه اين هفته که از آنتوان چخوف است.














تمام حقوق متن و ترجمه اين اثر متعلق به نويسنده و مترجم، حقوق گفتار آن به سپيده يزدان و حقوق تدوين راديويی آن به همايون خيری تعلق دارد


استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است



نظرات

پست‌های پرطرفدار