بعد از بخيه، اشعاری با صدای انسيه اکبری

خوب از قرار روزهای شنبه‌ی وبلاگ هم دارد آرام آرام تبديل می‌شود به روز راديو وبلاگ.

يک بار توی همين وبلاگ نوشته بودم که من بلد نيستم شعر نو بخوانم ولی هر بار که شعر نو برايم خوانده‌اند کلی لذتش را بردم. حالا از قضا اين شعر نو خواندن دارد در وبلاگ رخ می‌دهد.

از امروز هر هفته يک قطعه شعر از يک مجموعه را در وبلاگ می‌شنويد.

اين مجموعه در اصل مربوط به کتابی‌ست به نام "بعد از بخيه" که سروده‌های انسيه اکبری هستند. انسيه در استراليا و در شهر سيدنی زندگی می‌کند و کتابش در نشر گردون در برلين که متعلق به عباس معروفی‌ست در حال انتشار است.

فکر کردم برای معرفی کتابش خوب است از خودش خواهش کنم چند قطعه از سروده‌هايش را بخواند و من خوانده‌های او را بگذارم روی وبلاگ که بشنويد.

در هفته‌های آينده چند سروده‌ی ديگر را هم می‌شنويد.

برای خريد کتاب می‌توانيد برای انسيه به اين نشانی ايميل بزنيد که خودش به شما راهنمايی کند:

ensieh_akbari [AT] hotmail [DOT] com





اين هم اولين بخش از سروده‌های کتاب "بعد از بخيه" با موسیقی کارلا برونی.









تمام حقوق متن اين اثر به انسيه اکبری و حقوق تدوين آن به همايون خيری تعلق دارد


استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است


نظرات

پست‌های پرطرفدار