جمعه برای زندگی

امروز برای "جمعه برای زندگی" يک اتفاق بامزه‌ای افتاد. ديدم يکی از همشهری‌هايم بيدار است. آن طرف دنيا. گفتم می‌نويسی برای امروز. گفت می‌نويسم. بعد که نوشت گفتم حالا بيا و موسيقی‌اش را هم پيشنهاد بده. و يک کمی بعد يک موسيقی خيلی مدل "جمعه برای زندگی" هم پيشنهاد داد.

همشهری‌ام، معصومه ناصری‌ست که امروز موسيقی "جمعه برای زندگی" را انتخاب کرده.

نه تمام نشد.

ديدم يکی ديگر هم گرفتار بيخوابی شده. گفتم می‌نويسی؟ گفت می‌نويسم. ايشان هم خورشيد خانم بود.

نخير باز هم تمام نشد چون اسدالله امرايی هم تازه بيدار شده بود. و يکی از ترجمه‌هايش را فرستاد برای "جمعه برای زندگی". پرشين و حورا هم که مطلب‌شان را فرستاده بودند.

من که دعوت‌تان می‌کنم برای نوشتن، خوب شما جدی نمی‌گيريد. "جمعه برای زندگی" برای نوشتن درباره‌ی هر چيزی‌ست که دلتان می‌خواهد.

و اما حالا هنوز اول عشق است. يعنی شبنم ثريا از تاجيکستان دارد می‌خواند. خيلی از انتخاب موسيقی معصومه لذت بردم.





و باقی مطالب امروز:

خورشيد خانم: جنبش استقلال سبزی خوردن

معصومه ناصری: نيمه شب با جاز زنان

حورا دلاوری: اینی که می‌بینید ملوسه

پرشين سعيد واقفی: گيرستون دوم

اسدالله امرايی: علف تابستانی

شهره از سوئد: از چراغ و کاج و يکشنبه.



نظرات

پست‌های پرطرفدار