کيک پزيه ... کيک ... بدو بدو مسابقه

از بس که برای عيد نوروز مراسم داشتيم و برای وبلاگ هم قرار و مدار راديويی- تلويزيونی گذاشتيم وقت نشد که دنباله‌ مسابقه‌ی کيک و شیرينی پزی را اعلام کنيم.

ولی هنوز عيد است.


آی‌ی‌ی‌ي‌ی شيرينی پزها ... از امروز تا آخر روز يکشنبه وقت داريد که اگر اسم و اعضای گروه‌تان را برای مسابقه کيک و شيرينی پزی اعلام نکرده‌ايد اسامی را بفرستيد. روز دوشنبه اسامی تيم‌ها و شرکت کنندگان را اعلام می‌کنم. روز و محل مسابقه را هم اعلام می‌کنم.

لطفأ اسم تيم و اعضا را برای من ايميل کنيد. شفاهی خبر بدهيد يادم می‌رود آنوقت روز مسابقه گرفتاری پيدا می‌کنيم.

اين هم ايميل:

hamy42[AT]yahoo[DOT]com


قرار و مدار مسابقه را يک بار ديگر می‌نويسم که بدانيد چه خبرهاست.

هر گروه می‌تواند فقط شامل يک يا دو نفر باشد، نه بيشتر. هر نفر فقط می‌تواند در دو گروه عضويت داشته باشد اما دو نفر مشابه نمی‌توانند دو گروه مختلف معرفی کنند.
هر گروه بايد اسم داشته باشد. به نظرم به اسم تيم‌ها هم بايد جايزه بدهيم، يکی دو تا از تيم‌ها که اسم‌شان خيلی خداست. اندازه‌ و نوع کيک‌ها به دلخواه خودتان است. اگر شيرينی می‌پزيد تعداد شيرينی‌‌های‌تان بايد به اندازه‌ی يک بشقاب باشد.

هر تيم می‌تواند دو جور کيک و دو جور شيرينی در مسابقه شرکت بدهد.

نان خامه‌ای، حلوا و شله زرد هم جزو مسابقه هستند. ولی انصافأ فرنی و حليم را نمی‌شود هيچ جوری توی مسابقه شرکت داد.

چون مسابقه در فضای باز برگزار می‌شود و دم و دستگاه پخت و پز و خنک کردن هم نداريم بنابراين فکرش را بکنيد که اگر لازم بود چيزی بپزيد يا مواد کيک را در جای خنک نگه داريد وسايلش را با خودتان بياوريد. وروديه‌ی مسابقه برای هر تيم 10 دلار می‌شود که مقيد باشيد برای پولی که داديد هم که شده بياييد و مسابقه بدهيد. ولی تماشاگران لازم نيست پول بدهند. به برندگان جايزه می‌دهيم.

بعد از مسابقه هم می‌توانيد کيک‌تان را بفروشيد به مردم يا ببريد خانه‌تان.


اين هم يک توضيح اضافی: خوش تيپی کیک و اعضای تيم کلی اهميت دارد.


يکی دو تا پيشنهاد هم داريم که ممکن است بعضی‌ها بخواهند بازارچه‌ی ايرانی راه بيندازند در محل برگزاری مسابقه. خبرتان می‌کنم اگر جدی شد.



فقط تا آخر روز يکشنبه می‌توانيد اسامی‌تان را بفرستيد. بعد اگر دير شد بهانه نگيريد.

حتمأ شرکت کنيد و يک کمی لذت ببريد از زندگی.

زمان مسابقه عصر است. در ضمن DJ هم داريم که بزنيم و برقصيم برای همان روز مسابقه.



نظرات

پست‌های پرطرفدار