جمعه برای زندگی

امروز تا آمدم به خودم بجنبم که "جمعه برای زندگی" را بگذارم روی وبلاگ ديدم ديرتر از هميشه شده. ولی "جمعه برای زندگی" سر جايش هست.

حالا البته يک خبر خيلی خوب هم دارم. هفته‌ی ديگر يک صفحه‌ی ويژه‌ی عيد نوروز در وبلاگ داريم. يک فيلم کوتاه و يک برنامه‌ی راديويی. البته تا بشود نوشته برای صفحه‌ی نوروزی هم داريم. اگر اهل نوشتن هستيد و دلتان می‌خواهد چيزی برای نوروز بنويسيد شروع کنيد به نوشتن. خاطره و آرزو و تبريک و عکس و هر چيزی که برای‌تان جالب است بنويسيد که بگذارم روی وبلاگ.

امروز برای "جمعه برای زندگی" يک موسيقی گذاشته‌ام که مدت‌ها بود فکر می‌کردم چه وقت خوب است بگذارم اينجا تا اين که معين رپ همين را پیشنهاد کرد. ديدم حالا که درخواست همين موسيقی را دارم بهتر است همين امروز ببينيدش. ساسی مانکن را اگر نديده باشيد حتمأ موسيقی‌اش را شنيده‌ايد. اما اين ويدئويی که درست کرده‌اند برای آهنگ نيناش ناش فوق العاده خوب است. يعنی من که خيلی لذت بردم از تدوين اين ويدئو. حالا دعوت‌تان می‌کنم نيناش ناش را ببينيد و بشنويد.










و اما باقی نوشته‌ها:

ميم ميم (ايران): يادداشت‌های پراکنده از روزگاری که گذشت، قسمت نهم

پرشين سعيد واقفی (استراليا): مهدی مکان.

حورا دلاوری (استراليا): پاواروتی جواد

يک ناظر(ايران): حفظ جان.

نظرات

پست‌های پرطرفدار