خاطرات نشنيده ... قسمت اول

آنقدری که موضوع جنگ تبديل شده است به موضوع عقيدتی گاهی آدم می‌ترسد بگويد آن گوشه و کنارهای جنگ موضوعات خنده‌دار هم پيش می‌آمده و کافی بوده که يک ناظر بيطرف همان لحظه‌ها را گزارش می‌کرده تا آن بخش طنز جنگ هم به تصوير کشيده بشود.

اولين قسمت خاطرات دکتر کردوانی را که تدوين می‌کردم متوجه شدم نگاه ايشان در يک قسمت‌هايی از خاطرات‌شان همين است که در حاشيه‌ی جنگ به قسمت‌های کمتر ديده شده‌اش هم نگاه کنند. فکر کنيد روزهای اول جنگ با همه‌ی خانمان به باد دادن‌هايش اما لحظات خنده‌دار هم داشته.

حالا که آن قسمت اول را می‌شنويد خودتان متوجه نگاه نويسنده به وقايع اطراف و رفتار آدم‌ها می‌شويد که چقدر در حواشی جنگ به جنبه‌ی طنز آن پرداخته.

من اسم قسمت اول را برای خودم گذاشته‌ام "حالا چطور برسيم به منطقه‌ی جنگی".

دعوت‌تان می‌کنم برای شنيدن قسمت اول خاطرات نشنيده.









































تمام حقوق متن اين اثر به امير حسين کردوانی و حقوق تدوين آن به همايون خيری تعلق دارد


استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است









خاطرات نشنيده، مقدمه.


نظرات

پست‌های پرطرفدار