گياه هر دو عالم لابد نعناع

ديروز و امروز يک چيزی توجهم را جلب کرد گفتم بنويسم باخبر بشويد. از ديروزی عکاسی کرده بودم امروز را هم فی‌الفورعکاسی کردم.

ديروز توی يک رستوران قبرسی در همين بريزبن پيش از غذای اصلی يک چيزی آوردند توی يک کاسه که مخلوطی بود از سيب‌زمينی و سير و پنير همراه با نان که خيلی خوشمزه بود. چون رستوران و دم و دستگاه‌شان خيلی سنتی بود اميدوارم امام رضا بطلبد برويد يک سر قبرس يا همين رستوران توی بريزبن و شما هم مستفيض بشويد. روی مخلوط توی کاسه يک برگ نعناع هم گذاشته بودند. بلاخره با نان و پنير و سيب‌زمينی و سير خيلی عجيب نيست که آدم نعناع هم بخورد. اين عکس پيش‌غذای سنتی مذکور:


حالا امروز توی يک کافی شاپ خيلی شيک که دسرهايش خيلی خوش قيافه بودند روی هر جور کيک و شيرينی که می‌آوردند يک برگ نعناع هم گذاشته بودند. حالا چون موضوع مربوط به کافی شاپ ا‌ست و دم و دستگاه‌شان خيلی مدرن‌تر بود اين يکی را اميدوارم مرلين مونرو بطلبد و برويد کافی‌ شاپ مورد بحث و مستفيض بشويد. اين هم عکس کيک و شيرينی‌ها:


 فکر کردم تازگی‌ها توی امور خورد و خوراک چه امام رضا بطلبد چه مرلين مونرو در هر دو حال اين‌ها بايد يک برگ نعناع بگذارند روی سفارشی که می‌دهيد. لابد تازگی‌ها گياه هر دو عالم شده است نعناع.

نظرات

پست‌های پرطرفدار