بفرمائيد ميهماني

چند روز پيش با يکي از دوستانم که در لندن زندگي مي کند صحبت مي کردم و يک قرار نصفه نيمه ای گذاشتيم که اگر فرصتش را پيدا کرد بعضي وقت ها به عنوان ميهمان وبلاگي بنويسد، علاقه اش را دارد

حالا به فکرم رسيده که اصلأ ميهمان دعوت کنم برای نوشتن، بنابراين دعوت تان مي کنم برای نوشتن و اگر دوست داشتيد بنويسيد لطفأ

يا به فارسي بنويسيد يا به انگليسي هر کدام که راحتيد، اما پينگليش ننويسيد

اگر دوست داشتيد اسم واقعي تان را بنويسيد اگر نه اسم مستعار برای خودتان بگذاريد ولي اسم حتمأ داشته باشد نوشته تان و ضمنأ يک ايميل هم بگذاريد که اگر کسي نظری داشت به خودتان بنويسد

سانسوری در کار نيست، يعني دست نمي زنم به نوشته تان. ولي اگر توهيني به کسي در آن باشد چاپش نمي کنم. هيچ محدوديت موضوعي هم در کار نيست. توهين کردن با اعتراضي نوشتن از نظر من جدا هستند

حداکثر 500 کلمه بنويسيد چون خواندن بيشتر از اينش برايم ممکن نيست

همه مان آدم هستيم و ممکن است اشتباه کنيم لطفأ اين را هم يادمان بماند

خوب بفرمائيد ميهماني

نظرات

پست‌های پرطرفدار