داستان کوتاه راديويی

داستان کوتاه امروز که سپيده يزدان انتخاب کرده يکی از آثار زويا پيرزاد است.

داستان چند لايه‌ای‌ست، يعنی مرتب خواننده را از يک زمان و مکان به يک زمان و مکان ديگری می‌برد. شخصيت‌های داستان هم به وضوح تقابل دو نسل را به خواننده نشان می‌دهند. يک طعنه‌ی خيلی بامزه‌ای هم دارد به بعضی کتاب نويس‌ها، و نه نويسنده‌ها. بعضی‌ها واقعأ کتاب نويس يا کتابساز هستند.

قبل از اين که داستان کوتاه امروز را بشنويد، به اطلاع‌تان می‌رسانم که يکی از دوستانم يک قطعه شعر غير فارسی را برايم خوانده، پرشين هم دو سه قطعه شعر خوانده و فرستاده. اين هفته فرصت نشد که برای اشعار فيلم تهيه کنم بنابراين حالا اين داستان دو قسمتی امروز را بشنويد تا من بدو بدو برای اشعاری که دارم فيلم تهيه کنم و يک باره کلی ديدنی و شنيدنی بگذارم روی وبلاگ. در ضمن اگر دوست داشتيد داستان کوتاه بخوانيد و بفرستيد برای روزهای شنبه، خيلی رودرواسی نکنيد. خودتان يک داستان انتخاب کنيد و با کيفيت قابل قبول ضبط کنيد و بفرستيد تا بعد که تدوين راديويی‌اش را انجام دادم بگذارم روی وبلاگ که ديگران هم بشنوند.

خوب اين هم داستان امروز و فايل‌هايش برای داونلود.


فايل اول

فايل دوم























تمام حقوق متن و ترجمه اين اثر متعلق به نويسنده و مترجم، حقوق گفتار آن به سپيده يزدان و حقوق تدوين راديويی آن به همايون خيری تعلق دارد


استفاده از اين اثر بدون اجازه ممنوع است





نظرات

پست‌های پرطرفدار