برنده‌ها و محصولات يا کی چی برده؟

ديشب که نتايج مسابقه کيک و شيرينی پزی را اعلام کردم عکس‌های بعضی از شرکت کنندگان و بعضی از شيرينی‌ها را ديديد. حالا می‌خواهم تصوير برندگان را و شيرينی‌های‌شان را نشان‌تان بدهم. منتها اول از همه اين که کنار مسابقه‌ی ديروز يک نمايشگاه کوچک وسايل چوبی داشتيم که محصول کارهای عليرضا بود. خيلی کارهای جالبی بودند و اگر همين روزها بلاخره رضايت بدهند و عکس و تفصيلات‌شان را بنويسند متوجه می‌شويد که خيلی سليقه به خرج داده برای ساخت اين وسايل چوبی. عکس‌های اين وسايل چوبی را ببينيد تا بعد برويم سراغ برندگان.





خوب اگر می‌خواهيد بدانيد چه کيک و شيرينی‌هايی توی مسابقه داشتيم بايد نوشته‌ی قبلی را بخوانيد و عکس‌هايش را ببينيد. اما باقی داستان که مربوط به برندگان است می‌شود نوشته‌ی امروز.


اولين برندگان مربوط بودند به مزه کيک. تيم Brisbane Darbedar که اعضای آن علی و پدرام بودند برنده‌ی بخش مزه کيک شدند. توی کيک‌شان هم يک کمی نوشيدنی الکلی ريخته بودند و گرمای آفتاب هم که به کيک‌شان رسيد هر آدمی که به ميز تکيه می‌داد يک ور لباسش شکلاتی می‌شد. بعدأ شنيدم که مزه‌ی کيک‌شان خوب بوده.

اين هم عکس برندگان که داشتند با دم‌شان گردو می‌شکستند:





اين هم محصول‌شان:




قسمت دوم مربوط بود به مزه‌ی دسر. تيم عبدالهی که اسم تيم‌شان را سپيده انتخاب کرده بود و البته تا هفت پشت اعضای تيم هم هيچ عبدالله نامی در خانواده‌های‌شان نبوده عبارت بودند از کتی و نغمه. که نغمه در زمان مسابقه مشغول اسباب کشی بود. بنابراين آن عبدالهی دوم آمد و جايزه‌ی هر دوی‌شان را گرفت.




اين هم محصول‌شان:





برندگان قسمت سوم عبارت بودند از اعضای تيم پريموس. پريموس هم عبارت است از يک جور چراغ نفتی که اول خوب بايد پمپ بزنيد تا بعد روشن بشود. اهل اين تيم اصولأ کرمانی هستند و عبارتند از معين و ليدا.




اين هم محصول‌شان:





و اما جايزه‌ی بهترين ارائه‌ی کيک و شيرينی به تيم TSG Hoffenheim تعلق گرفت. اعضای اين تيم که عبارت بودند از مهدی و پرشين بلاانقطاع از توی ماشين از خودشان عکاسی کرده بودند. اين هم نشانی‌اش:




همانطوری که می‌بينيد لباس يک رنگ هم پوشيده بودند و اگر به جای کيک خورش قورمه سبزی هم می‌پختند باز می‌توانستند يک جوری به اسم کيک به داورها قالب کنند. نه تنها در دو بخش کيک و دسر شرکت کرده بودند بلکه از قرار به محصولات خودشان لب هم نزده بودند. يعنی صاف آمده بودند برای ارائه‌ی يک محصولی به اسم کيک و شيرينی. و جايزه را بردند.




اين هم محصول‌شان.




و اما بهترين کيک پزها.

اول اين که هر دوی‌شان از خانم‌ها انتخاب شدند و بنای اين قسمت هم بر اين بود که داورها متوجه بشوند حضرات شرکت کننده چطوری پخته‌اند و چه موادی را به چه دليل انتخاب کرده‌اند. اين جايزه به صورت تيمی ارائه نمی‌شد و به فرد داده می‌شد. برندگان اين بخش عبارت بودند از سارا،




و مينا:




و آخرین جايزه که جايزه‌ی بزرگ مسابقه بود مربوط می‌شد به مجموع امتيازاتی که يک تيم در تمام موارد کسب می‌کرد. اين جايزه به يک تيمی تعلق گرفت که ظرف کيک‌شان را با اره آهنبر بريده بودند و به زور توی فر گذاشته بودند. تا ساعت يازده صبح هم شلنگ تخته می‌انداخته‌اند ولی از تمام مراحل اره کاری و پخت و پزشان عکس گرفته بودند و داورهای مسابقه نه تنها از کيک و دسر حضرات ديابت گرفتند بلکه يک فيلم کامل سينمايی هم ديدند. اعضای اين تيم عبارت بودند از محمدرضا و محسن. اسم تيم‌شان هم اين بود: "خانم‌ها و آقايان کسی توی مسابقه شرکت نکنه خودم برنده هستم". سه ماه پيش اسم تيم‌شان را انتخاب کرده بودند.

اين عکس تيم‌شان:





اين هم محصول‌شان:




يک کمی صبر کنيد چون يک مسابقه‌ی ديگری در راه است. خيلی مطمئنم نتايج اين يکی مسابقه فرق داشته باشد. بعضی گروه‌ها دارند موتورشان را گرم می‌کنند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار