دم و دستگاه نظر دادن - کامنت

دوباره رفتم همان دم و دستگاه قديمی نظر دادن (کامنت) را برگرداندم به وبلاگ. يعنی پول دادم و دوباره اجازه استفاده از همان امکانات قبلی را دادم. حالا از شما چه پنهان که خودم درست نخوانده بودم که نوشته‌اند سالی 12 دلار. وقتی صفحه‌شان را باز کردم خودبخود رفت روی يکی از قيمت‌ها که نوشته بود ماهی 110 دلار. بعد از کلی کلنجار رفتن برای برگشت به بلاگر يکی دو بار رفتم دوباره قيمت‌ها را خواندم ديدم نوشته‌اند برای وبلاگ‌ها سالی 12 دلار است. منتها اين تغيير دادن‌ها وسط کارهای ديگر تبديل شد به دردسر اضافی. البته ياد گرفتم بلاخره چه کار بايد کرد. حالا گفتم دو سه تا نکته ديگر را هم بنويسم.

من هيچ نظری را حذف نکرده‌ام بنابراين اگر درباره نوشته‌های قبلی نظری داده بوديد و الان می‌بينيد نظرتان نيست مربوط است به همين تغيير دوباره در امکانات و تمپليت وبلاگ. هر چقدر هم که ايميل زده‌ام که چطوری می‌شود نظرهای مربوط به پست‌های قبلی را برگرداند هی گفته‌اند اين کار را بکن آن کار را بکن ولی باز جواب نداده. بنابراين ازتان عذر می‌خواهم که فعلن نظرهای‌تان روی وبلاگ ديده نمی‌شود. ولی همه‌شان هستند و بلاخره خودم ياد می‌گيرم که چطوری برشان گردانم. از اين حضرات که فعلن بخاری بلند نشده.

چرا دوباره برگشتم به امکانات قبلی هم اين بود که توی دستگاه نظر دادن بلاگر نمی‌شود در جواب هر نظری که نوشته می‌شود يک چيزی نوشت، اگر لازم هست، و من هم عادت دارم که جداگانه جواب بدهم يا دستکم يک سلام بنويسم که بلاخره معلوم بشود برای نظری که نوشته شده احترام قائلم. توی امکاناتی قديمی که الان برگشته سرجايش می‌شود جداگانه نوشت.

دو تا نوشته قبلی هم که نه از آن طرفی شده‌اند نه از اين طرفی. نظر هم داده‌اند برای‌شان ولی اين‌ها هم ديده نمی‌شوند.

خلاصه که ببخشيد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار