جز تشکر چی داريم بگيم؟

سال گذشته که نيروی انتظامی با طرح امنيت اجتماعي‌اش افتاده بود به برخورد با اراذل و اوباش محلات هر چقدر که فعالان حقوق اجتماعی نوشتند و گفتند که اين آدم‌ها را نزنيد و آفتابه نيندازيد گردن‌شان گوش نيروی انتظامی بدهکار نبود و هر روز هم خبرگزاری فارس عکس يک عده نقاب پوش نيروی انتظامی و يک عده آدم کتک خورده را منتشر می‌کرد که اين آدم‌های کتک خورده همان‌ اراذل و اوباشی هستند که برای نواميس مردم مزاحمت درست می‌کنند. نواميس هم که اساسن يعنی خانم‌ها.

اضافه بر اين نيروی انتظامی گفته بود که بسياری از مردم از طرح رضايت داشتند و از پليس خواسته‌اند اجرای اين طرح را هميشگي كند ضمنن برای بستن دهان منتقدان هم اعلام کردند که تمام برخوردها با اراذل و اوباش با دستور و نظر مقام قضايي صورت گرفته.

حالا از پارسال تا حالا که اسم کلانتری ناموس که فرقی نکرده. جنسيت هم که همان قبلی‌ست. معنی "جرت بدم" هم که باز کلانتری شده‌ی عبارت ... است.

خوب حالا دو سه نفر که طبق تعريف نيروی انتظامی با عملی که انجام می‌دهند جزو اراذل و اوباش محسوب می‌شوند دم در يک زيارتگاه يک خانم چادری را می‌گيرند و او را می‌بندند به رگبار حرف‌های رکيک ناموسی.همانجا دو سه تا آدم ديگر را هم می‌زنند و از تمام مراسم‌شان فيلم هم می‌گيرند و منتشرش می‌کنند.

حالا نيروی انتظامی که خيلی حواسش به ناموس مردم هست بلد است چند تا مآمورش را بفرستد همين آدم‌ها را بگيرند باهاشان همان رفتاری را بکنند که به گفته خودشان بسياری از مردم از مشابهش اظهار رضايت کرده بودند؟ آفتابه را هم بيخيال بشوند ولی اصلن بلد است بگيردشان يا چون از خودشانند الان حضرات‌شان دنبال اضافه کاری گرفتن از حسابداری نيروی انتظامی هستند؟

واقعن ما جز تشکر از اين نيروی انتظامی قلعه حيوانات چی داريم بگيم؟

نظرات

پست‌های پرطرفدار