جمعه برای زندگی

در حالی که من امروز چهار بار سر تا پا خيس شدم اما يادم هست که سيل هم که بيايد "جمعه برای زندگی" سر جايش بماند.

حالا امروز يکی برای من ايميل زده که من روزهای جمعه تا بزن و برقص‌های "جمعه برای زندگی" را نبينم و نشنوم اصلأ روز جمعه‌ام روز نمی‌شود و در ضمن دوست دارم برای "جمعه برای زندگی" بنويسم اما فکر کردم چی بنويسم که به اين بزن و برقص‌های روز جمعه بخورد. نوشتم که شما هر چيزی که نوشتيد به "جمعه برای زندگی" می‌خورد.

دعوت‌تان می‌کنم برای "جمعه برای زندگی" بنويسيد. نگران نباشيد که چی بنويسيد. يک چيزی بنويسيد که خودتان را خوشحال کند. همين کافی‌ست که شما هم وارد گروه "جمعه برای زندگی" بشويد.

امروز که يک کمی ديرتر از هميشه داريد "جمعه برای زندگی" را می‌بینيد يک موسيقی خيلی حسابی برای صفحه‌ی جمعه انتخاب کرده‌ام. این موسيقی از کشور مغرب هست و اسم خواننده‌اش هم Mouss Maher است. اين موس يا موسی اهل مراکش در کشور مغرب است اما در فرانسه زندگی می‌کند.

يک کمی که بشنويد خودتان متوجه لهجه‌ی عربی- افريقايی - فرانسوی موسی می‌شويد.

اين هم "جمعه برای زندگی" امروز.






و باقی مطالب:

پرشين سعيد واقفی: ما می‌گيم شاه نمی‌خوايم نخست وزير عوض می‌شه

پيام مقدم: هکذا که عمر در گذر است

نظرات

پست‌های پرطرفدار