ايستگاه بعدي مريخ
روزنامه ي كيهان يك مصاحبه اي رو توي صفحه ي اولش چاپ كرده كه اگر اين صفحه نسخه ي انگليسي هم داشت آبرو و حيثيت انجمن فيزيك ايران رو توي دنيا مي برد، جشنواره ي خوارزمي هم به دنبالش. اين آقاي محمد ساده پيرتوانا ديگه كاره اي نمونده كه نشده باشه. همين پاراگراف رو بخونين تا بگم
سال 1379 در 16 سالگي نفر اول شيمي كشور در جشنواره خوارزمي شدم كه قبل از آن در سال 78 دكتر نفيسي با هفتاد و اندي سال اين رتبه را آورده بودند و وقتي من جاي ايشان را گرفتم، همه متعجب شدند كه چطور با سن كم توانسته ام اين رتبه را بدست بياورم؟! در همين سال نماينده فيزيك ايران در آكادمي علوم فيزيك لهستان شدم و تا سال جاري حدود 5 سال مي شود كه از عضويت من در اين آكادمي مي گذرد، سپس از طرف دفتر بين المللي ايران نماينده شركت در مسابقات گام 21 جايزه نوبل شدم كه طبق آمارهاي داده شده تا آن سال كم سن و سال ترين شركت كننده من بودم. در مسابقات تيمي لهستان توانستيم رتبه 1 تا 7 جهان را كسب كنيم
اولأ ايشون بنابر سنشون حتمأ در بخش دانش آموزي جشنواره خوارزمي شركت كردن، اين كه با دكتر نفيسي رقابت داشتند رو از بيسوادي خبرنگار و هردمبيلي روزنامه بدونين كه يك تلفن نزدن از دقتر جشنواره بپرسن
دوم، آكادمي همون معادل فرهنگستان هست و هيچ جاي دنيا چنين سابقه اي وجود نداره كه يك كشوري در فرهنگستان يك كشور ديگه نماينده داشته باشه كه محمد ساده پيرتوانا نماينده ي ايران باشن در فرهنگستان علوم فيزيك لهستان. اين سايت فرهنگستان علوم فيزيك لهستان هست خودتون ببينيد. تاريخچه اش هم هست همونجا
سوم، اين دفتر بين المللي ايران كجاست؟ توي وزارت علومه يا وزارت امور خارجه؟ اصلأ دفتر بين المللي ايران معنيش چيه كه نماينده فرستاده به مسابقات گام 21 جايزه نوبل؟ اين هم سايت رسمي بنياد نوبل، اگر چيزي در اين باره ديديد به بقيه هم خبر بدين
حالا جالب هم اينه كه به قول كيهان
لازم به توضيح است كه اين جوان موفق ايراني به زودي در مسابقات ايسسكو دانشمندان جهان اسلام نيز طرحهاي علمي خود را ارائه مي دهد و از جمله رقيبان او پروفسور عبدالسلام است
اين سايت ايسسكو خودتون ببينيد منظورشون كدوم مسابقه س كه مرحوم عبدالسلام هم بايد از آن دنيا بيايد و با اين غول علمي ما رقابت كند؟
تا آخر اين مصاحبه همين طور غول ما بزرگتر و بزرگتر مي شود و مي رود كه چمدانش را ببندد براي عزيمت به مريخ

نظرات

پست‌های پرطرفدار