خيلي تبريک به جمهوری اسلامي و بخصوص وزارت خارجه

امروز ديدم يک نفر آمده با اسم خودش "امير راهبر" و نشاني وبلاگش درباره‌ی نوشته‌ی قبلي که مربوط به گذرنامه بود نظر داده‌اند.

نظرشان که خودتان هم مي‌توانيد ببينيدش همان پايين مطلب هست و عبارت است از:

"دیوانه این گذرنامه قدیمی شده، یعنی هنوز اینقدر نمی فهمی؟ خیلی خرید همتون، همه شما مخالفین جمهوری اسلامی اینقدر احمق هستید که با کارهای خرکی تون نشون میدید چقدر خلف (خل) و چل هستید!"

رفتم وبلاگ همين آقای امير راهبر را نگاه کردم ديدم عکس خودشان را زده‌اند و درباره‌ی تحصيلات‌شان نوشته‌اند که: "دکتر امير راهبر، ... کارمند وزارت امور خارجه مي‌باشد. تحصيلات: دکترای Forensic Medicine ... و هم اکنون در يکي از کشورهای منطقه مشغول خدمت و انجام وظيفه مي‌باشد. تنها آرزوی دنيويش خدمت ... مي‌باشد".

نشاني IP ايشان را که عبارت است از 81.215.80.82 را توی اينترنت دنبال کردم ديدم مربوط است به ترکيه. يعني ايشان مشغول خدمت و انجام وظيفه در ترکيه هستند. از قرار آن حرفي که درباره‌ی وزارت خارجه نوشتم که خيلي بيسواد تويش هست چندان هم کامل نبوده چون آدم بي‌ادب هم دارند.

ايشان حق دارند لابد که ما خيلي هم نبايد با همان موجودی که توصيف‌مان کردند فرقي داشته‌ باشيم چون محصول مملکتي که تا همين چهار سال پيش خيلي‌های‌مان تويش کار کرديم و زحمت کشيديم تبديل شده است به يک کسي مثل ايشان که به عنوان نماينده‌ی سياسي ايران به ما بگويند همه‌تان چنين و چنان هستيد.

فقط جهت اطلاع خود همين جناب عرض مي‌کنم که من ده سال از شما بزرگترم و همان موقعي که شما ده ساله‌تان بود و لابد کلاس پنجم دبستان بوديد من و خيلي‌های ديگر توی جبهه بوديم. شما تازه ديپلم که گرفته بوديد باز من و خيلي‌های ديگر داشتيم توی همان مملکت کار مي‌کرديم که بعد حضرتتان بتوانيد از صدقه‌ی سر ما برويد از دانشگاه Dundee دکترای‌تان را بگيريد.

ما اگر عقل‌مان زودتر از اين‌ها مي‌رسيد آنوقت لابد خيلي چيزها فرق مي‌کرد. عقل ما نرسيد و حالا شما حق داريد! ما همان‌هايي هستيم که هنوز فکر مي‌کنيم مي‌شود بعضي چيزها را در همان مملکت درست کرد، که باز لابد امثال شما بشوند يک کاره‌ی آنجا و باز ما را به همين صفت‌ها ملقب کنند.

خيلي تبريک مي‌گويم به دم و دستگاه جمهوری اسلامي و بخصوص به وزارت امور خارجه که آرزوی دنيوی کارکنانش در خدمت کردن مي‌شود همين جملاتي که ايشان فرموده‌اند!

نظرات

پست‌های پرطرفدار