به جای حسن کريم زاده، احمدی نژاد را تنبيه کنيد

آدم واقعأ زورش مي‌آيد. حقيقتش نمي‌خواستم اين‌ها را بنويسم اما از قرار يک مسابقه‌ای گذاشته‌اند برای شکستن کاسه و کوزه‌ی دعواهای سياسي و کمبودهای مالي بر سر آدم‌های بي آزار. حالا اين دفعه حسن کريم زاده را گذاشته‌اند گوشه‌ی ديوار و دارد از در و ديوار مي‌بارد به سرش.

در نتيجه اين را به عنوان يک روزنامه نگار علمي و خيلي هم جدی مي‌نويسم که ببينيد با همين حرف‌هايي که مي‌زنند چقدرش مي‌شود خود همين حضرات مدعي را برد زير اخيه.

يادتان که هست که عضو محترم دولت احمدی نژاد را، همين آقای وزير علوم- جناب زاهدی، که از طريق پرداخت پول به مؤسسه‌ی بين‌المللي کمبريج لقب مرد علمي سال را برای خودش خريده بود؟ همان مؤسسه‌ای که وزارت علوم، همين وزارتي که ايشان وزيرش هستند، آن را بي اعتبار اعلام کرده بود.

اين مؤسسه‌ی بي‌اعتبار علمي به آدم‌های ديگری هم همين لقب را فروخته، يعني از آن‌ها هم پول گرفته و برای‌شان لقب تراشيده. يعني آقای زاهدی که وزير علوم آقای احمدی نژاد هستند همراه با ديگران پول داده‌اند و لقب خريده‌اند. از جمله آدم‌های جالبش اين‌ها هستند که جهت اطلاع‌تان مي‌نويسم:

Eviatar Nevo، از انستيتو تکامل در دانشگاه حيفا در اسرائيل.

Amnon Caspi، از مرکز مطالعات منابع انساني در دانشگاه بار ايلان اسرائيل.

Azi Wolfenson، از شورای مشورتي امريکای لاتين در بنياد علمي وايزمن در اسرائيل.

Raphael Cohen-Almagor، از مرکز مطالعات دموکراسي دانشگاه حيفا در اسرائيل.

خيلي بيشتر از اين‌هايي که نوشتم هست. البته همه جای دنيا آدم بيکار وجود دارد که برای اسم درکردن بروند پول بدهند و لقب مرد علمي سال بخرند ولي نکته‌ی مهمش اين است که هيچ کجای دنيا اين جور آدم‌ها نمي‌رسند به مقام وزارت، ولي از قرار در ايران نه تنها مقام مي‌گيرند بلکه بعد هم همين آدم‌ها از روی زيادی که دارند شروع مي‌کنند به گير دادن به ديگران.

اميدوارم اهل روزنامه‌ی اعتماد ملي نه فقط به خاطر حسن کريم زاده بلکه به خاطر انصاف بتوانند جلوی يک ذره از کثافتکاری‌های سياسي را بگيرند که لااقل آدم‌های بي‌آزار را به دردسر نيندازد.

اگر روزنامه‌ی اعتماد ملي به خاطر اعتماد به حسن کريم زاده که از طرف سازمان ملل جايزه گرفته بايد مؤاخذه بشود پس لابد بايد تمام حکومت جمهوری اسلامي را که از صبح تا شب دارد به اسرائيل بد و بيراه مي‌گويد به خاطر سپردن وزارت علوم که آدم‌های مرتبط با پروژه‌های هسته‌ای هم در دانشگاه‌های مرتبط با آن وزارتخانه آموزش مي‌بينند از صدر تا ذيل مؤاخده کرد.

وزير علوم ايران از يک مرکز بي اعتبار علمي و با پرداخت پول يک لقب خريده و اين درست همان کاری‌ست که اسرائيلي‌ها هم انجام داده‌اند.

آقای احمدی نژاد برای وزير منتخبش چه دفاعي دارد؟ آن‌هايي که خيلي برای ايشان سينه چاک مي‌دهند چطور؟

نظرات

پست‌های پرطرفدار